Tatilde Teyzemle Baştan Çıkarmak

Benim adım Mehmet. Bu olay yaşandığında 19 yaşındaydım. Güney Türkiye’de yaşayan muhafazakar bir aileye mensubum. Bu hikaye, benim ve halam (Babamın Ağabeyinin Eşi) hakkında. Ben ve kuzenimin yaz tatilinde bir dağ tatiline gitmeyi planladık. Bu, 12. sınıf sınavlarımın hemen sonrasındaydı. Muğla’ya gitmeyi ve orada 5 gün kalmayı planladık. Her şeyi planladık, eşyalarımızı topladık ve 5 günlüğüne özel bir villa kiraladık ve ücretini ödedik. Hareket gününden hemen önce, amcam ofisinin genel merkezinde önemli bir toplantı ile meşgul oldu ve 700 kilometre uzaklıktaki yere hemen uçakla gitmek zorunda kaldı ve kuzenimin okulu tatilimizin 3. gününde açılıyordu. Şimdi, sadece halam ve ben kalmıştık. Tatili iptal etmeyi planlarken, amcam halam ve benim gitmemizi ve rahatlamamızı ısrar etti, kendisi ofisine gidecekti ve kuzenime hizmetçileri bakacaktı. Bunu duyduğumda çok mutlu oldum ve 5 gün boyunca hayalimdeki kadınla yalnız kalacağım için çok heyecanlandım. Onun için birçok kez mastürbasyon yapmıştım. Onların evindeyken onu gözetlemiştim ve banyo öncesi ve sonrası çıplak fotoğraflarını ve videolarını çekmiştim. Ertesi gün amcamı havaalanına bıraktım ve halamla yolculuğa başladım. 5 saatlik bir yolculuktu ve yolculuk sırasında öğle yemeği, çay ve tuvalet molası verdik. Halamın tuvaletini yapmasını görmek için çok meraklıydım ama bu olmayacaktı. Yolculuğun neredeyse her saniyesinde birbirimizin hayatı, gelecek planları, aile, finans gibi konularda konuşuyorduk. Halam benimle çok rahattı ve güvende hissediyordu. İpek bir sari giyiyordu ve parfümü beni uzun süre sert tuttu. Çok güzel görünüyordu. Kıyafeti için ona iltifat ettim ve seksi göründüğünü itiraf ettim, bu da onu utandırdı. 50 yaşındaydı. Beyaz tenli ama fit ve seksi görünüyordu. Yapısı beni çok etkiledi. Yeterince büyük ve sıkı göğüsler, kıvrımlı kalçalar ve dolgun bir popo beni ona özlemle doldurdu. Villaya vardığımızda arabayı park ettim ve bagajları indirdim. Müdürden anahtarı aldık ve o ayrıldı. Çantalarımızı villaya götürdük. Villa oldukça büyük ve 2 yatak odası, 2 jakuzili banyo, bir mutfak ve bir oturma odası vardı. Çantalarımı üst kattaki ana yatak odasına götürdüm. Halamın aynı odada bana eşlik etmesini bekliyordum ama yalnız kalmak istiyormuş gibi davrandım. Ancak, aşağıda yalnız kalacağını ve benim odamda uyumasına izin verip vermeyeceğimi sordu. Tereddüt ettim ve kabul ettim. Aslında tereddüt etmedim. Kısa süre sonra BİZİM YATAK ODAMIZA taşındık! Uzun bir yolculuktan sonra tazelendik ve akşam yemeği için dışarı çıktık. Gece yarısına kadar etrafı keşfettik ve villaya döndük. Çok rahat, lüks ve doğal olarak pahalıydı. Odadaki yatak çok rahat ve esnekti, yakında halamı burada sevişeceğim. Ben banyodayken halam geceliğini giymişti ve ben çıktığımda banyoya gitti. Kıyafetini değiştirdiğini görünce hayal kırıklığına uğradım ve ben de şort ve tişört giydim. Birkaç dakika sonra geri döndü ve yatağa girdik. İkimiz de çok yorgunduk. Halam amcama güvenli bir şekilde vardığımızı mesaj attı. Halam bacaklarında ağrıdan şikayet etti. Masaj yapmayı önerdim, bu onu mutlu etti ve kabul etti. Ayaklarından baldırlarına ve dizlerine kadar masaj yapmaya başladım. Amcamdan bir telefon geldi, çünkü birkaç dakika önce ona mesaj attığı için uyumadığını biliyordu. Yolculuğumuzu ve villayı soruyordu. Bu arada, ben baldırlarına kadar masaj yapmaya başlamıştım. Hala kocasıyla konuşuyordu, yakında ona ihanet edecek. Bacaklarına masaj yaparken rahatsız olmadı veya tepki vermedi, ama bacaklarını biraz açtı ve rahatladı. Geceliği şimdi kalçalarının yanındaydı. Telefonu kapattıktan sonra bana iyi geceler diledi ve masaj için teşekkür etti ve uyumamı istedi. Yanına uzandım. Oda soğuktu, bu yüzden onu ve kendimi bir battaniye ile örttüm ve uykuya daldım. Geceliği hala kalçalarının yanındaydı. Devamı bir sonraki bölümde.